Na Bazenu Novo mesto je 27. avgusta 2024 potekalo srečanje predstavnikov projekta Varcities s predstavniki za šport in rekreacijo novomeških podjetij in organizacij, ki organizirajo športne aktivnosti za svoje sodelavce in koordinirajo njihovo sodelovanje na delavskih športnih igrah. Cilj srečanja je bil, da zainteresirana javnost po enem letu obratovanja Bazena Novo mesto, ki je odprl svoja vrata 1. septembra 2023, poda mnenje v zvezi z dosedanjim potekom rekreacije v Olimpijskem centru Novo mesto in svoje predloge, kako bi se v Olimpijskem centru lahko čim bolj prilagodili željam in potrebam njihove organizacije.
Vodja projekta Varcities na Mestni občini Novo mesto Peter Geršič je predstavil pridobitve, ki jih je v Olimpijskem centru Novo mesto omogočil projekt Varcites, s posebnim poudarkom na novi trim stezi, pametnih zapestnicah za merjenje telesnih aktivnosti in možnostmi povezovanja športnih in rekreativnih aktivnosti na različnih površinah centra (trim steza, jahalni center, atletska dvorana in velodrom, bazen). Uporabnike je pozval, naj v čim večji meri izkoristijo opisano kombinacijo najsodobnejših tehnoloških rešitev in na naravi temelječih rešitev. Izpostavil je, da obsežne zelene površine s pripadajočo infrastrukturo v centru omogočajo tudi sprostitvene dejavnosti za organizirane skupine, kot so team-buildingi, pikniki in različne prireditve.
Vodja Olimpijskega centra Novo mesto Ana Seliškar je nadaljevala s podrobnejšim opisom možnosti in programov, ki jih ponuja Olimpijski center. Kot je dejala, so v minulem letu izvedli več akcij, s katerimi so želeli čim več občanov pritegniti k redni rekreaciji. Slabo so se obnesle akcije z zastonj vstopnicami za bazen, kar niti ni presenetljivo, saj ljudje običajno ne cenijo stvari, ki jih dobijo zastonj. Prav tako je odziv pod pričakovanjem doživela akcija za upokojence, v kateri so za upokojence brezplačno organizirali vodeno vadbo s plavalnim učiteljem. Kljub številnim pobudam s strani občanov, naj bo bazen odprt že od 6. ure zjutraj, se plavanje pred službo ni obneslo, med tem ko je bilo plavanje po službi, med 14. in 16. uro, zelo obiskano. Predstavila je novo možnost cenejše vstopnice za bazen za starše, ki pripeljejo otroka na trening v atletsko dvorano, na velodrom ali na bazen.
Udeležence srečanja je pozvala k vprašanjem in predlogom, ki bodo pomagali izboljšati storitve Olimpijskega centra. V razpravi so se izpostavila vprašanja, kako lahko h gibanju pritegnemo mlajše generacije zaposlenih, kako čim učinkoviteje zagotoviti dostop brez avtomobila do Olimpijskega centra, kako povečati prepoznavnost mogočih aktivnosti na zelenih površinah in na naravi temelječih rešitev Olimpijskega centra in kako povečati profiliranost ponudbe posameznih točk v Olimpijskem centru –javnost je potrebno prek različnih kanalov obveščati o urnikih in cenikih za najem ter vzpostaviti in okrepiti vodene programe.